Kandydat na w/w stanowisko powinien legitymować się wykształceniem wyższym
lub średnim technicznym o profilu elektrycznym lub elektronicznym (preferowana specjalność automatyka przemysłowa) oraz posiadać umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji elektrycznej.
Do zakresu obowiązków pracownika zatrudnionego na stanowisku automatyka należało będzie:
- nadzorowanie urządzeń i systemów wchodzących w skład linii kompostowania odpadów, linii sortowni i pras belujących,
- wykonywanie czynności konserwacyjno – remontowych urządzeń i instalacji elektrycznych i elektronicznych wynikających z posiadanych uprawnień,
- utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń i instalacji elektrycznych
i elektronicznych w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych, - przeprowadzanie systematycznych przeglądów i konserwacji urządzeń elektrycznych
i elektronicznych, - bieżące usuwanie awarii i usterek maszyn i urządzeń,
- utrzymywanie w czystości szaf i rozdzielni elektrycznych,
- prowadzenie dokumentacji konserwacyjno – remontowej w zakresie obsługi elektrycznej,
- zastępowanie współpracowników w zakresie odpowiadającym kwalifikacjom
i umiejętnościom, - obsługa linii technologicznych – w szczególnych przypadkach,
- samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych.
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności podejmowania decyzji w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy
Odpowiedzialności, samodzielności w działaniu, komunikatywności
Umiejętności pracy pod presją czasu i świetnej organizacji pracy własnej
Profesjonalizmu i wysokiej kultury osobistej
Zaangażowania, rzetelności, dyspozycyjności
Energiczności, chęci uczenia się
Umiejętności pracy w zespole
Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie, umowę o pracę
i wynagrodzenie adekwatne do realizowanych obowiązków i osiąganych wyników.
Informacje dodatkowe tel. 48/380 20 11.
Zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji drogą e-mailową na adres radkom@radkom.com.pl.
Jednocześnie prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Witosa 76
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@radkom.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji / przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.