Dokumenty i informacje wymagane do zawarcia umowy na zagospodarowanie odpadów w instalacjach przetwarzania odpadów
DOKUMENTY
- Zaświadczenie o wpisie do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy, na której firma prowadzi przedmiotową działalność, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, należącego do południowego regionu gospodarki odpadami.
- Wpis do rejestru podmiotów prowadzonego przez Marszałka Województwa (BDO).
- Decyzja administracyjna instalacji, z której pochodzić będą pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości.
- Odpis z Rejestru przedsiębiorców, KRS lub wpisu do CEiDG.
- Podstawowa charakterystyka odpadu i badania stwierdzającego, że odpad spełnia kryteria dopuszczenia do składowania, zgodnie z Ustawą o odpadach oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach.
Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie kopii. W przypadku podstawowej charakterystyki odpadu należy złożyć oryginał dokumentu.
INFORMACJE
- Rodzaj i ilość poszczególnych odpadów przewidywanych do dostarczenia w skali rocznej [Mg].
- Rodzaj i ilość poszczególnych odpadów przewidywanych do dostarczenia w skali miesięcznej [Mg].
- Rodzaj i maksymalna ilość przewidywanych do dostarczenia odpadów w skali dobowej [Mg] – dotyczy odpadów o kodzie 20 03 01.
- Wskazanie instalacji, z której pochodzić będą pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości.