Oferta pracy – ENERGETYK

Od kandydata na w/w stanowisko oczekujemy posiadania uprawnień elektrycznych, eksploatacyjnych i dozorowych powyżej 1 KW. Dodatkowym atutem będą uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe cieplne i gazowe. Mile widziane doświadczenie na stanowisku pracy związanym z  eksploatacją instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i sanitarnych.

 

Zakres obowiązków energetyka

  • zapewnienie ciągłości zasilania i sprawności układów sterowania oraz zabezpieczenie urządzeń elektroenergetycznych i technologicznych;
  • kontrola poziomu napięć, stanów liczników, sprawdzanie obciążenia transformatorów
    i kabli zasilających, poziomu napięć pomocniczych prądu stałego, stanu izolacji sieci;
  • nadzorowanie i dopuszczanie do wykonywania remontów, modernizacji i zmian
    w instalacjach oraz przy montażu i uruchamianiu nowych urządzeń, instalacji elektroenergetycznych przez wykonawców zewnętrznych;
  • samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych.

Od kandydatów oczekujemy:

Umiejętności podejmowania decyzji w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy

Odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, komunikatywność

Umiejętność pracy pod presją czasu i świetnej organizacji pracy własnej

Profesjonalizmu i wysokiej kultury osobistej

Zaangażowania, rzetelności, dyspozycyjności

Energiczności, chęci uczenia się

Umiejętności pracy w zespole

 

Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie,  umowę o pracę
i wynagrodzenie adekwatne do realizowanych obowiązków i osiąganych wyników.

 

Informacje dodatkowe tel. 48/380 20 11.

Zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji drogą e-mailową na adres radkom@radkom.com.pl.

 

Jednocześnie prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Witosa 94
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@radkom.com.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji / przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.