Oferta pracy KIEROWNIK ZMIANY

KIEROWNIK ZMIANY

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • gotowości do pracy w systemie trzyzmianowym,
  • punktualności, odpowiedzialności, dokładności, uczciwości, sumienności, zaangażowania i komunikatywności,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.

Do obowiązków pracownika należały będą:

  • obsługa techniczno – technologiczna linii technologicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych,
  • nadzór nad pracą podległych pracowników oraz prawidłową realizacją zadań wyznaczonych kierowcom i operatorom,
  • opracowywanie harmonogramów pracy tygodniowych i miesięcznych,
  • raportowanie wielkości produkcji, czasów przestojów, zużycia energii,
  • uczestnictwo i nadzór nad usuwaniem awarii,
  • nadzór nad prowadzeniem procesu kompostowania i stabilizacji,
  • prowadzenie procesu kompostowania przy pomocy dynamicznego systemu BIOFIX, w tym nadzór nad prowadzeniem kompostowania i stabilizacji na placu, rejestracja pryzm
    i raportowanie do laboratorium i przełożonego oraz prowadzenie pełnej dokumentacji
    w zakresie pracy linii kompostowania.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • wynagrodzenie adekwatne do realizowanych obowiązków i osiąganych wyników.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV do dnia 22.08.2022r. na adres radkom@radkom.com.pl, lub o jego złożenie w siedzibie Spółki ewentualnie przesłanie na adres: PPUH „RADKOM” Sp. z o.o., 26-600 Radom, ul. Witosa 76, z dopiskiem „kierownik zmiany”.

Informacje dodatkowe PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. tel. 48/380 20 11.

Jednocześnie prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Witosa 76
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@radkom.com.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji / przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.