logoradkom

Praca w RADKOM

Oferta pracy na stanowisko : Specjalisty ds. pozyskiwania funduszy
–    Zakres obowiązków:
–    analiza możliwości finansowania projektów z funduszy zewnętrznych;
–    poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania projektów Spółki;
–    samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie
z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie;
–    prowadzenie negocjacji oraz tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych
do otrzymania dofinansowania;
–    kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów;
–    kontakt z instytucjami pośredniczącymi;

–    Wymagania:
–    wykształcenie wyższe;
–    potwierdzone sukcesami min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami
i w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych;
–    certyfikat do procesowego zarządzania projektami np. Prince2 Foundation;
–    znajomość procedur i przepisów oraz aktualna wiedza z zakresu prowadzenia i rozliczania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
–    bardzo dobra znajomość programów MS Office;
–    samodzielność;
–    terminowość;
–    kreatywność i przedsiębiorczość ;
–    Oferujemy:
–    zatrudnienie w stabilnej rozwijającej się firmie;
–    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV w siedzibie Spółki lub przesłanie na adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „RADKOM” Sp. z o.o. 26-600 Radom,
ul. Witosa 76, lub e-mailem: radkom@radkom.com.pl w terminie do 13.10.2016 r.
Przesłanych ofert nie zwracamy, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jednocześnie prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dn. 29.06.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.