DOKUMENTY I INFORMACJE
WYMAGANE DO ZAWARCIA UMOWY WSPÓŁPRACY
DOKUMENTY
- Zaświadczenie o wpisie do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy na której firma prowadzi przedmiotową działalność, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, należącego do radomskiego regionu gospodarki odpadami, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017, z uwzględnieniem lat 2018-2023.
- Decyzja administracyjna zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub wpis do rejestru podmiotów prowadzonego przez Marszałka województwa.
- Decyzja administracyjna instalacji, z której pochodzić będą pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości.
- Odpis aktualny z Rejestru przedsiębiorców prowadzony przez Krajowy Rejestr Sądowy.
- NIP.
- REGON.
- Podstawowa charakterystyka odpadu i test zgodności, stwierdzające że odpad spełnia kryteria dopuszczenia do składowania, zgodnie z Ustawą o odpadach oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczenia odpadów do składowania na składowisku danego typu.
Wyżej wymienione dokumenty (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) w przypadku podstawowej charakterystyki odpadu (oryginał).
INFORMACJE
- Rodzaj i ilość poszczególnych odpadów przewidywanych do dostarczenia w skali rocznej [Mg].
- Rodzaj i ilość poszczególnych odpadów przewidywanych do dostarczenia w skali miesięcznej [Mg].
- Rodzaj i maksymalna ilość przewidywanych do dostarczenia odpadów w skali dobowej [Mg] – dotyczy odpadów o kodzie 20 03 01.
- Wskazanie instalacji, z której pochodzić będą pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości.